Förbättra era resultat med gamification och beteendevetenskap

Onboarda, konvertera, engagera och behåll era användare med vår Gamification-plattform, GWEN.

Created with Sketch.

Forskning om Gamification 

Vi gör vår hemläxa! På den här sidan kan du lära dig mer om hur vi använder forskning och vetenskapliga metoder, världsledande experter och samlad kunskap till vår fördel. Det påverkar allt i våra designbeslut och principer. Vi vill att gamification ska göras rätt!

Vad är Gamification?

Mer om hur det funkar, varför du kan behöva det och hur vi involverar det i vår forskning om gamification.

Läs mer

GWEN och forskning

Det som gör GWEN  unikt är ansatsen utifrån de beteendevetenskapliga principerna, i synnerhet inom gamificationområdet, som utgör utgångspunkten för all vår forskning.

Läs mer

Whitepaper

Vill du veta mer om forskning om gamification och hur det används i vår vardag? Ta en djupdykning i ämnet via vår resurssida.

Visa alla

Adam Palmquist

Adam Palmquist har en master i mediehistoria och är en certifierad lärare som för närvarande doktorerar inom sina studier med tonvikt på gamification. Han har skrivit boken “Det spelifierade klassrummet”, den första boken på svenska i ämnet gamification. Adam har många års erfarenhet av att arbeta som utvecklare, rådgivare och konsult åt en rad olika inkubatorer, science parks, företag och skolor.

Läs mer

Vi kan berätta mer!

Boka möte