Kundberättelser

Videquus

läs mer

Betspawn

läs mer

Chalmers

läs mer

Braive

läs mer

NTI Gymnasiet

läs mer

Kunderna berättar

“Vi använde oss av GWEN för att återaktivera engagemanget i olika faser av kundresan, och lyckades få upp användaraktiviteten i tjänsten med 101%”

Linus Jernbom

Videquus

“Den otroliga ökningen i konvertering och engagemang vi ser nu är bara början av vår gamification-resa tillsammans.”

Vidar Duvnäs

Betspawn

“En viktig anledning till att en så stor andel av studenterna slutfört kursen, och framför allt förbättringen i deras betyg, är den modul- och spelbaserade miljö som designats och skapats för denna kurs.”

Åsa Fasth Berglund

Docent på avdelningen för Produktionssystem, Institutionen för industri- och materialvetenskap

Chalmers

Några av våra kunder

Intresserad av att utforska gamification-effekten på ditt företag?

Boka demo